Search

Content

sobota, 17 stycznia 2015

Zaczynamy!

Witam. 
Mam na imię Kamila i wlaśnie jutro kończę 17lat. W blogsferze jestem już od paru dobrych lat. Niektórzy mogą mnie kojarzyć z mojego poprzedniego bloga modowego Bunny is Funny, którego prowadzę od 12roku życia. Dlaczego założyłam drugą stronę? Oprócz pozowania do zdjęć, uwielbiam także bawić się w osobę, która stoi po drugiej stronie aparatu. Fotografia to nie tylko Moje hobby, wiąże z nią moją przyszłość. Po szkole średniej zamierzam wybrać się na studia związane z fotografią lub projektowaniem wnętrz, mam nadzieję, że osiągne swoje cele, a Wy pomożecie mi w tym, ślędząc mojego bloga. Byłoby mi bardzo miło gdybyście podzielili się swoją szczerą opinią na temat każdego postu, ktróry będę tutaj zamieszczać. Jestem amatorką, samooukiem, "ucz się na własnych błędach", może kiedyś ten blog nie będzie tylko blogiem dziewczyny, która wrzuca zwyczajne zdjęcia, które może zrobić każdy kto ma lepszy aparat, może kiedyś zostanę kimś kim marzę być - zawodowym fotografem. Tego się trzymam i do tego będę cały czas dążyć. Założenie tego bloga jest totalnym spontanem, oby okazal się słuszną decyzją. 













0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts

Kamila, 17, Żywiec

Followers